Wzrok odpowiada za 85% informacji, które odbieramy ze świata. Świetny projekt to najlepsze narzędzie do wywołania pożądanych emocji i reakcji klienta. W JAAQOB zaprzęgamy kreatywność najlepszych grafików w służbie skuteczności


Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Kreujemy niepowtarzalne linie graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców. Nasze projekty oddziałują na widza zmuszając go do określonych reakcji: zakupu, kontaktu, zaangażowania czy uwiarygodnienia korzyści.

Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, obrazki na facebook’a, stopki email czy reklamy prasowe. Dowolna forma wyrazu – jeden priorytet: skuteczność w osiągnięciu celu.

ETAPY REALIZACJI

  • ANALIZA MARKETINGOWA

    Badanie firmy, konkurencji i otoczenia marketingowego pod kątem doboru optymalnego przekazu graficznego.

  • USTALENIE CELÓW

    Niezależnie czy to folder reklamowy, roll-up, billboard lub dowolny inny nośnik – wszystkie powstają w konkretnym celu. Jasne zdefiniowanie oczekiwanej reakcji na reklamę pozwala skupić się na osiągnięciu wyznaczonego efektu.

  • STRATEGIA

    Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.

  • ARCHITEKTURA INFORMACJI

    Treść skutecznego przekazu reklamowego charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, co ma go zaskoczyć.

  • KONCEPCJA STYLISTYCZNA

    Produkty i firmy zwykle mają swoją historię graficzną oraz bardziej lub mniej sprecyzowane oczekiwania, co do wyglądu reklam. Koncepcja stylu to dostosowanie linii stylistycznej zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności reklamy w określonej grupie docelowej.

  • MOODBOARD

    Moodboard to graficzna prezentacja koncepcji– propozycji linii stylistycznych. Moodboard’y pozwalają na ocenę wizualną i emocjonalną pomysłów na projekt graficzny. Zawierają tekst i grafikę – w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.

  • WIZUALIZACJE

    Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia na efekt pracy projektanta w realnym świecie. Roll-up na stoisku targowym, billboard na budynku, teczka firmowa na biurku z dokumentami. Każdy projekt wizualizujemy w zastosowaniach, aby nabrać pewności, że jest perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.

Jeśli potrzebujesz zaprojektować materiały marketingowe dla swojej firmy skontaktuj się z nami. Po zapoznaniu się z projektem wycenę możesz uzyskać już w 60 minut.