+48 42 299 62 22 PON - PT 9.00 - 17.00

Wzrok odpowiada za 85% informacji, które odbieramy ze świata. Świetny projekt to najlepsze narzędzie do wywołania pożądanych emocji i reakcji klienta. W JAAQOB zaprzęgamy kreatywność najlepszych grafików w służbie skuteczności

Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Kreujemy niepowtarzalne linie graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców.

Nasze projekty graficzne oddziałują na widza zachęcając go do określonych reakcji: zakupu, kontaktu, zaangażowania czy uwiarygodnienia korzyści. Każdy projekt jest analizowany pod kątem celów biznesowych jakie musi osiągać.

Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, obrazki na facebook’a, stopki email czy reklamy prasowe.

Jeśli szukasz wsparcia graficznego i chcesz płacić tylko za faktyczny czas pracy agencji sprawdź naszą ofertę: Zewnętrzny Dział Kreacji

Na przestrzeni 12 lat zaprojektowaliśmy ponad 12 000 projektów graficznych dla firm w 17 krajach z 5 kontynentów dla ponad 50 znanych marek.

ETAPY REALIZACJI

  • ANALIZA MARKETINGOWA – Badanie firmy, konkurencji i otoczenia marketingowego pod kątem doboru optymalnego przekazu graficznego.

  • USTALENIE CELÓW – Niezależnie czy to folder reklamowy, roll-up, billboard lub dowolny inny nośnik – wszystkie powstają w konkretnym celu. Jasne zdefiniowanie oczekiwanej reakcji na reklamę pozwala skupić się na osiągnięciu wyznaczonego efektu.

  • STRATEGIA – Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.

  • ARCHITEKTURA INFORMACJI – Treść skutecznego przekazu reklamowego charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, co ma go zaskoczyć.

  • KONCEPCJA STYLISTYCZNA – Produkty i firmy zwykle mają swoją historię graficzną oraz bardziej lub mniej sprecyzowane oczekiwania, co do wyglądu reklam. Koncepcja stylu to dostosowanie linii stylistycznej zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności reklamy w określonej grupie docelowej.

  • MOODBOARD – Moodboard to graficzna prezentacja koncepcji– propozycji linii stylistycznych. Moodboard’y pozwalają na ocenę wizualną i emocjonalną pomysłów na projekt graficzny. Zawierają tekst i grafikę – w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.

  • WIZUALIZACJE – Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia na efekt pracy projektanta w realnym świecie. Roll-up na stoisku targowym, billboard na budynku, teczka firmowa na biurku z dokumentami. Każdy projekt wizualizujemy w zastosowaniach, aby nabrać pewności, że jest perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.

Jeśli potrzebujesz zaprojektować materiały marketingowe dla swojej firmy skontaktuj się z nami.