+48 22 101 44 94 PON - PT 9.00 - 17.00

Wzrok odpowiada za 85% informacji, które odbieramy ze świata. Świetny projekt to najlepsze narzędzie do wywołania pożądanych emocji i reakcji klienta. W JAAQOB zaprzęgamy kreatywność najlepszych grafików w służbie skuteczności

Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Kreujemy niepowtarzalne linie graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców.

Nasze projekty graficzne, wyróżnia profesjonalny design. Oddziałują one na widza zachęcając go do określonych reakcji: zakupu, kontaktu, zaangażowania czy uwiarygodnienia korzyści. Każda grafika reklamowa jest analizowana pod kątem celów biznesowych jakie musi osiągać. Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, wizytówki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, projekty opakowań produktów, obrazki na facebook’a, layouty i grafiki na strony internetowe, stopki email czy reklamy prasowe.

Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, obrazki na facebooka, stopki email czy reklamy prasowe.

Jeśli szukasz wsparcia graficznego i chcesz płacić tylko za faktyczny czas pracy agencji sprawdź naszą ofertę: Zewnętrzny Dział Kreacji

Na przestrzeni 13 lat zaprojektowaliśmy ponad 12 000 projektów graficznych dla firm w 17 krajach z 5 kontynentów dla ponad 50 znanych marek.

ETAPY REALIZACJI

  • ANALIZA MARKETINGOWA – Badanie firmy, konkurencji i otoczenia marketingowego pod kątem doboru optymalnego przekazu graficznego.

  • USTALENIE CELÓW – Niezależnie czy to folder reklamowy, roll-up, billboard lub dowolny inny nośnik – wszystkie powstają w konkretnym celu. Jasne zdefiniowanie oczekiwanej reakcji na reklamę pozwala skupić się na osiągnięciu wyznaczonego efektu.

  • STRATEGIA – Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.

  • ARCHITEKTURA INFORMACJI – Treść skutecznego przekazu reklamowego charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, co ma go zaskoczyć.

  • KONCEPCJA STYLISTYCZNA – Produkty i firmy zwykle mają swoją historię graficzną oraz bardziej lub mniej sprecyzowane oczekiwania, co do wyglądu reklam. Projektowanie graficzne rozpoczynamy od koncepcji stylu. To dostosowanie linii stylistycznej zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności reklamy w określonej grupie docelowej.

  • MOODBOARD – Moodboard to graficzna prezentacja koncepcji– propozycji linii stylistycznych. Moodboard’y pozwalają na ocenę wizualną i emocjonalną pomysłów na projekt graficzny. Zawierają tekst i grafikę – w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.

  • WIZUALIZACJE – Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia na efekt pracy projektanta w realnym świecie. Roll-up na stoisku targowym, billboard na budynku, teczka firmowa na biurku z dokumentami. Każdy projekt wizualizujemy w zastosowaniach, aby nabrać pewności, że jest perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.

Jeśli potrzebujesz zaprojektować materiały marketingowe dla swojego biznesu skontaktuj się z nami. Jako agencja interaktywna do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych specjalistów z branży reklamowej. Zapewniamy najwyższą jakość oraz elastyczne, profesjonalne podejście do realizowanych projektów.